|
Kletsforum Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Annie464646
|
Geplaatst: 27 Feb 2023 14:57:53 Onderwerp: |
|
|
Zo wij zij weer geknipt en schoren.
Conny het lukt wel met die plaatjes, maar ik wil van die grote zo als jij en Wibootje, ik probeer ze groter te maken, de ene keer lukt dat en de andere keer niet, maar ik blijf proberen hoor. Fijn joh dat het gezellig was met je dochter en co. die die hond laat veel scheetjes, ach dat krijgen wij misschien ook wel als we ouder worden.
El ik heb niets aan het huis gedaan, een heerlijk dagje heb ik gehad vandaag, zo dag moet ik vaker inlassen.
Loes ik blijf volhouden hoor, maar toch jammer dat ik nog geen gram bent afgevallen hè.
Wibootje de boeren hier zeggen dat de maand februari nog nooit zo koud is geweest, ik vond het ook een koude maand, nog even en wij leggen in ons blootje in de tuin, en ik op het balkon.
Loes is de trombose dokter al geweest, of baal je. Ja dat heb ik gehoord dat er in Oostenrijk de sneeuw is gevallen, ook dat er veel botbreuken zijn, nou niet gelijk ongerust worden hoor.
Anky, ik drink nu ook vaker water geen liters hoor, minders sapjes en dergelijke.
El jij hoef niet aan de lijn te doen, dat is toch wel fijn hè.
Even op Wim wachten dan nemen wij een opkikkertje, fijne dag verder en tot morgen |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 27 Feb 2023 14:57:53 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Conny48
|
Geplaatst: 27 Feb 2023 16:11:22 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Net even over mijn kapotte frame gebeld,morgen
kan ik het ophalen om 11 uur,ik had het gevoel dat het
al lang klaar lag,maar zij zouden bellen...niet dus.
Loes,balen dat de trombosedienst niet kwam.
Gaven ze een reden?Zeker te druk.
En jij voor niets vroeg op..
De kinderen genieten lekker in de sneeuw.
El,zijn dat de mannen die de oprit komen maken?
Lekker werkje in die kou,brrr.
Annie,als je je cursor op een plaatje zet zie je de maat
erbij staan..die hieronder staat is 122 bij 153
Ik ben bijna 2 kilo aangekomen...
En ik ren me suf in huis eet veel minder
toetjes dus ik snap het niet..maar ik lig er
ook niet wakker van.
Ik maak me gewoon leuk op,dat leidt af
van kwabbetjes!
Wibootje,dan heb je het wel gehad met dietisten.
De een zegt dit de ander dat..je ziet door de bomen het bos
niet meer.
Toen ik trouwde was ik een dennetje van 50 kilo..
Maar ik was vaak ziek,zwak en misselijk,nu eigenlijk nooit meer.
Dus mijn motto is,een laagje vet beschermt!!!
Anky,ik drink eigenlijk alleen maar thee.
En als het heel heet is karnemelk,wel met suiker.
Anders krult mijn tong om van de zuurte.
Allemaal een mooie avond!
_________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Laatst aangepast door Conny48 op 27 Feb 2023 23:57:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Conny48
|
Geplaatst: 27 Feb 2023 16:16:29 Onderwerp: |
|
|
Deze is 720 bij 720 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
Terug naar boven |
|
|
El58 Gast
|
Geplaatst: 27 Feb 2023 16:27:23 Onderwerp: |
|
|
Conny nee ze zijn kabels en een laadpaal aan het ophangen .
Erna kunnen we de mensen v d inrit zeggen dat ze kunnen beginnen .want 7 april komt de e auto..wanneer precies weet ik niet
Is nog veel werk alle elektra moet weer aangesloten worden.
Zit nu even zonder stroom . |
|
Terug naar boven |
|
|
El58 Gast
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 08:15:34 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen .
De zon schijnt al een beetje .
Net het bed afgehaald en in de was gedaan .
Dan wat strijken en een stiek vervangen van een broek v. A .
Nu koffie |
|
Terug naar boven |
|
|
Wibootje
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 08:30:31 Onderwerp: |
|
|
Goeiemorgen dames .. op deze prachtig zonnige en nog koude laatste februaridag alweer.
Kom nu maar ff gedag zeggen, want mss moet straks de stroom eraf.
Dag 1 zit erop, en wát een dag was dat. Niet alleen - voor ons doen - voor dag en dauw al iemand op de stoep, maar uiteindelijk hebben we zélf nog een uur meegeholpen. De werkmeneer deed alles super voorzichtig, omdat hij helemaal enthousiast was over de goede staat van met name de bovenkastjes. Hij vroeg of hij ze mocht meenemen voor zijn garage. Dat vonden we natuurlijk prima. Leuk idee dat 'onze' kastjes nog een 2e leven krijgen, toch?
Ik ben mijn ommetje gaan maken rond half 12 en heb verse lunchspullen gehaald voor hub, want die zit tenslotte de hele tijd met mensen en herrie om zich heen. Ikzelf kan me nog terugtrekken in mijn hobbykamer. Toen ik terug kwam hadden ze met heel veel moeite de koelkast uit de ombouw gekregen en in een kamerhoekje gezet. Je kunt tenslotte niet 2 weken zonder dat ding.
Pas rond half 4 kon de meneer beginnen aan het wegbikken van de tegels. Dat was een dubbele laag (wisten we), waarvan de 1e laag diep in cement lag. Het kostte hem bijna 1.5 uur (met een enorme electrische 'beitel'). Rond 5 u was het gebeurd en lag er een enorme berg puin in de keuken. Ik kon het niét aanzien dat hij én grote emmers moest volscheppen én ze dan naar zijn auto moest brengen en zag dat dat nog uren kon duren. Dus zélf voorgesteld een handje te helpen en daar was hij dolblij mee. Hub en ik beiden een schep gepakt en de emmers gevuld in een tempo dat de meneer amper kon bijhouden
Na dik een half uur scheppen was het puin weg, maar de meneer veegde nog alles helemaal stofvrij .. ook de muren .. en vertrok dik na 6 u. Was om 5 u opgestaan en had er toen dus al een dag van 13 uur op zitten! Moest nog naar zijn woonplaats en had daarna nóg een afspraak, dus mijn respect voor bouwmensen is nóg groter geworden.
Wijzelf zagen er niet uit, haha .. helemaal bedekt onder het stof. Daar had ik niet bij stil gestaan. Dus ff opgefrist en daarna bij de Mc een hamburgertje gehaald en rond half 8 total loss weer thuis. Vannacht zowat bewusteloos gelegen tot 7.15 .. unicum voor mij. En nu opgetut en aangebroekt koffie gehad en wachten tot de electricien komt.
Die zal vermoedelijk een extra leiding moeten trekken voor het inductie koken, maar volgens de meneer van gisteren óók alle bestaande kontaktpunten checken. Daar heeft hij een tekening voor en onnozele IK had daar niet bij stilgestaan. Dacht dat als alles op dezelfde plek komt ook de stopkontakten enz. gewoon kunnen blijven zitten. We wachten het dus maar af.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een andere keer! |
|
Terug naar boven |
|
|
Loes
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 09:12:18 Onderwerp: |
|
|
Goede morgen.
Jeetje Wibo jullie zijn er nog druk mee geweest ook om dat puin te gaan ruimen. Maar jullie moeten wel aan jullie zelf denken hoor, want piep jong zijn jullie niet meer.
Maar er komt schot in.
Vergeet je geen nieuwe pannen te kopen voor de inductie
Conny heb je zoveel gesnoept dat je bent aan gekomen
Annie weer gekortwiekt, kan je weer even vooruit.
Marlie, was je gisteren de hort op.
De trombosedienst is gisteren niet geweest, ook nog niets gehoord.
Tussen de middag komt de huisarts.
Hier bewolkt dus geen zon. _________________ Achter de wolken schijnt de zon |
|
Terug naar boven |
|
|
Anky
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 09:34:37 Onderwerp: |
|
|
Morgen meisjes!
Ik ga een dagje op stap met een vriendin.
Tot vanavond! _________________ Altijd blijven lachen |
|
Terug naar boven |
|
|
El58 Gast
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 09:43:57 Onderwerp: |
|
|
Wibo succes met de verbouwing .
Hier lag in de gang keuken heel veel zand en troep .
Dadelijk dweilen .
.
Anky fijne dag
Loes nog geen trombose dienst geweest ? Wel de huisarts .
Ik ben bijna klaar met alles .
De zon schijnt heerlijk . |
|
Terug naar boven |
|
|
Annie464646
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 10:18:16 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allemaal.
Conny zo doe ik het ook hoor, Ik maak me gewoon leuk op, dat leidt af
van kwabbetjes! Ik moest wel lachen.
Wobootje zullen jullie het een beetje rustig aan doen, je hoef je toch niet te haasten, die troep blijft echt wel liggen, want kaboutertjes bestaan niet.
Jas Loes wij zijn weer kortwiekt lekker makkelijk hoor.
Fijne dag samen met je vriendin Anky
Ik ben ook bijna klaar El, ik ben vanmorgen vroeg al naar de stad geweest en nui ga ik aan de koffie |
|
Terug naar boven |
|
|
Wibootje
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 10:59:01 Onderwerp: |
|
|
Pffff .. wat duurt een dag lang als je zo vroeg opstaat. Kan me echt niet meer voorstellen dat ik dat in 'mijn jonge jeugd' dagelijks deed en dan opgetut en al naar mijn werk ging
De electricien/loodgieter (de baas van het best wel grote bedrijf .. dus we waren verbaasd) stond rond 8.45 voor de deur. Bekeek alles eens goed en nadat we hadden uitgelegd waar alle kontakten enz. moesten komen plakte hij wat tekeningetjes op de muur en begon met uitmeten. En toen wilde hij koffie en moesten we voor de zoveelste keer uitleggen hoe lang we hier woonden en hoe het zo kwam dat we uit het westen vertrokken
Daarna ben ik naar boven gevlucht en begon de herrie. Enorme boorapparaten en weet ik veel wat nog meer. Volgens hub is de extra leiding voor de inductieplaat al onder de grond door naar de meterkast getrokken, dus dat zat eens mee. Wat hij verder aan gaten/sleuven geboord heeft weet ik (nog) niet .. ik gok dat ze nu aan de koffie zitten en laat ze maar ff gezellig kletsen (mannen kunnen er óók wat van, haha).
Loes .. we zijn idd niet piep meer, maar ik had én met die man te doen én ik besefte dat we anders nog minstens 1.5 uur herrie gehad zouden hebben, dus het schoot er spontaan uit om 'eventjes' te helpen. Maar meer dan dit hoeven we als het goed is niet te doen hoor .. ik kan lekker boven blijven zitten en maak alleen dagelijks mijn ommetje en haal dan meteen wat vers lunchspul.
We hebben - toen we de keuken gingen leeghalen - op alle pannen geprobeerd een magneetje te plakken. Bij de meeste pannen viel het er af, dus die zullen vervangen moeten worden. Een grote (en dure) braadpan is wél geschikt .. dat scheelt weer. Maar we hebben geen haast. Ik kook amper nog, dus heb niet meer nodig dan hooguit 1-2 steelpannetjes en 1-2 niet al te grote kookpannen. En mss een hapjespan of wok-achtig iets. Maar we gaan op ons gemakje kijken hoor .. geen haast. Ik verheug me vooral op het kopen van 'opleuk'-dingen. Zoals een nieuwe waterkoker en broodrooster en mss nog een mooie snijplank en dat soort dingen.
Balen dat de trombosedienst niet kwam én niks liet horen. Niet zo netjes vind ik. Hopelijk komt de huisarts wél. Voel je je al wat beter?
Anky .. veel plezier met je vriendin vandaag. Aan het weer zal het niet liggen!
El .. wij hebben ook nog veel dweilwerk voor de boeg denk ik. Ondanks dat alles is afgedekt komt dat stof door je hele huis en lopen we ook op 1 hoog te 'knarsen'. We lopen binnen altijd op sloffen, maar ondanks het goede vegen gisteren zit het stof nú al op 1 hoog. Dus we kunnen onze lol nog op
Annie .. jammer hè .. dat er geen kaboutertjes bestaan Maar we zijn gelukkig makkelijk vwb het huishouden en kennen (redelijk) onze grenzen. Wat niet gaat gaat niet, toch? Dus de komende dagen alleen vegen wat écht in de weg ligt (steenstukjes en gruis en zo) en het fijne stof moet eerst maar neerdwarrelen. Volgende week woensdag beginnen ze met installeren en dan zal er ook nog wel zooi gemaakt worden, dus pas de week erna gaan we eens op ons gemakje aan de slag met inruimen en dan meteen beetje bij beetje schoonmaken. Wat heb je immers aan een mooie nieuwe keuken als je allebei gevloerd bent?
Nou, ik ga eens een lijstje maken en dan over een half uurtje mijn ommetje maken. Fijne dag dames en tot ????
Hihi .. gelukkig kunnen we nog normaal door onze deur
|
|
Terug naar boven |
|
|
El58 Gast
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 11:51:36 Onderwerp: |
|
|
Pfff bijna 1 uur bezig geweest om nieuw elastiek in de band van een broek van A . Oude elastiek zat vastgestikt .
Maar H is ook uitgeweest dus vanmiddag doe ik helemaal niks meer .
Fijne dag |
|
Terug naar boven |
|
|
Loes
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 13:52:17 Onderwerp: |
|
|
Eindelijk na een paar weken goed bericht.
De saturatie is omhoog gegaan en de dokter hoorde
geen vocht meer achter de longen.
Ik krijg nu een nieuwe puffer met ontstekingsremmer en moet nog
een paar dagen plaspillen innemen,
Er was een communicatie fout met de trombosedienst, dus hoef geen
bloed meer te prikken.
Nu rustig op gaan bouwen. _________________ Achter de wolken schijnt de zon |
|
Terug naar boven |
|
|
Annie464646
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 14:02:18 Onderwerp: |
|
|
Ik moet rennen ik was helemaal vergeten dat ik naar de pedicure moet
Fijne dan en to morgen |
|
Terug naar boven |
|
|
Conny48
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 14:51:51 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Ik wilde op de fiets naar de tandtechniker,maar Print heeft me
gebracht want het begon ineens te sneeuwen met miezer
er tussen door..ik was zo klaar,het is wel iets veranderd.
Ipv een metalen tussenstuk is het nu van kunststof.
Is even een ander gevoel,maar dat went wel.
Hij moest een plekje wat bijslijpen want dat was pijnlijk.
Anky,veel plezier met je vriendin,lekker weer,dat treft!
Loes,ook raar dat de trombosedienst dat niet even meldt.
Maar het gaat de goede kant op,geen vocht meer,dan zal
het met je benen ook wel beter gaan.
Wibootje,wat aardig dat jullie die man hielpen en
hij heeft ook plezier van de oude kastjes.
Erg he,die herrie..daar word je dol van als het te lang duurt.
Maar het wordt vast heel mooi.
El,ik kan helemaal niets met naald en draad.
Print maak zelf nieuw elastiek in zijn undies.
Dan zit ik al met zweet in mijn handen...
Een knoop aanzetten kan ik wel,maar ik heb nooit
zin in dat soort klussen.
Ja,waar is Marlie??
Annie,Print dronk vroeger 2 keer per dag een opkikkertje.
Toen was ineens zijn bloeddruk veel te hoog..er zit best veel
zout in,dus kijk daarmee uit hoor.
Lekker he,als je haar weer fijn zit.
Heb je nog steeds je bob?
Haha,die kat!!!
Doet me denken aan onze zwaarlijvige kater Joep.
Die kwam een keer in blinde paniek met zo'n vaart
door het luik naar binnen,dat hij het hele luik
de keuken in sleurde..en dat was een luik
voor kleine honden!
Een fijne dag nog en mooie avond!
_________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 28 Feb 2023 14:51:51 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|