Girlz for Girlz
Voor meiden only ....onderdeel van tijdschrift Girlz for Girlz

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Girlz for Girlz Forumindex -> discussie/babbel -> Doorgeven Prive Gegevens!!!!
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
  Bericht Doorgeven Prive Gegevens!!!! - Geplaatst: 21 Apr 2008 09:23:00 Reageren met citaat  
Tanja24
Site Admin
Site Admin

Omdat de meeste spelers dit subforum wel bezoeken, zet ik het hier even neer:

Ondanks dat het op Vrolijke Voetjes verboden is om te vragen naar persoonlijke gegevens of deze te geven, krijg ik toch regelmatig een berichtje waarin naar mijn gegevens gevraagd wordt, of waarin iemand deze ongevraagd aan mij geeft.

DOE DIT NIET
Geef nooit je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer of msn-adres aan iemand op het internet.
Je kent de mensen niet, je weet niet of ze echt zo oud zijn als ze zeggen. Ook al lijken ze n?g zo aardig, niet doen!
Geef ook geen links naar eigen websites waarin die gegevens staan.

Als iemand aan jou vraagt of hij je msn-adres of telefoonnummer mag hebben, of je een webcam hebt, of wil weten hoe je heet of waar je woont, geef dan geen antwoord maar stuur een berichtje naar de moderators of admins.

Als we toch zien dat er persoonlijke gegevens doorgeven worden zullen we die weghalen en mensen die om privegevens vragen zullen gewaarschuwd worden en indien nodig verwijderd worden van dit forum...

Bij enige twijfel over pedofiele zijn wij genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie!!!

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Terug naar boven  

- Geplaatst: 21 Apr 2008 09:23:00  

Terug naar boven  

Girlz for Girlz Forumindex -> discussie/babbel -> Doorgeven Prive Gegevens!!!! Tijden zijn in GMT + 2 uur  
Pagina 1 van 1