Omdat de meeste spelers dit subforum wel bezoeken, zet ik het hier even neer:
Ondanks dat het op Vrolijke Voetjes verboden is om te vragen naar persoonlijke gegevens of deze te geven, krijg ik toch regelmatig een berichtje waarin naar mijn gegevens gevraagd wordt, of waarin iemand deze ongevraagd aan mij geeft.
DOE DIT NIET Geef nooit je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer of msn-adres aan iemand op het internet.
Je kent de mensen niet, je weet niet of ze echt zo oud zijn als ze zeggen. Ook al lijken ze n?g zo aardig, niet doen!
Geef ook geen links naar eigen websites waarin die gegevens staan.
Als iemand aan jou vraagt of hij je msn-adres of telefoonnummer mag hebben, of je een webcam hebt, of wil weten hoe je heet of waar je woont, geef dan geen antwoord maar stuur een berichtje naar de moderators of admins.
Als we toch zien dat er persoonlijke gegevens doorgeven worden zullen we die weghalen en mensen die om privegevens vragen zullen gewaarschuwd worden en indien nodig verwijderd worden van dit forum...
Bij enige twijfel over pedofiele zijn wij genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie!!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!