Mobiel met een handicap
Van en voor mobiele mensen met een handicap

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

aanpassen scooter

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Mobiel met een handicap Forumindex -> Aanpassen motor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
patje
Site Admin

BerichtGeplaatst: 23 Dec 2007 08:53:18    Onderwerp: aanpassen scooter Reageren met citaat

Hallo allemaal, ik heb vandaag jullie site ontdekt, dankzij een mooie eindejaarswens van Patje.!! Bedankt hiervoor Patje, en ook voor jou, en iedereen op deze site een h?????l voorspoedig 2008.!!! Jullie site is gewoon SUPER. !!! Z?ker voor mensen zoals wij, want ikzelf ben ook gedeeltelijk gehandicapt, en heb reeds onze wagen kunnen laten aanpassen voor mijn beperkingen.!! Nu ben ik nog op zoek naar iemand om mijn scooter aan te passen, waarmee ik bedoel ; er zouden twee voetsteunen moeten geplaatst woren, die lager komen te staan dan het normale voetplatform, doch dan zouden de voetjes op een of andere manier moeten bevestigd worden aan het chassis.!!?? Ikzelf heb ?cht geen idee hoe.????? Indien iemand een oplossing weet ;; alle raad is welkom.!!! Ik woon in Genk, dus liefst iemand uit onze omgeving, om de eventuele transportkosten te drukken.!!?!!
Laat maar gerust iets weten.!!
Groetjes van Tony.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Geplaatst: 23 Dec 2007 08:53:18    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Mobiel met een handicap Forumindex -> Aanpassen motor Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: