Auteur |
Bericht |
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
18 Aug 2009 19:34:17 |
|
Carolien,
Als je bij afbeeldingen intypt, roos, komen er rozen te staan, die klik je aan, boven in beeld zie je dan een klein plaatje waar je vervolgens op klikt.
De url die je dan ziet in de balk kopieer je dan, vervolgens ga je naar antwoorden in dit topic, daar zie je img staan, deze klik je aan, dan het gekopieerde plakken en dan weer img aanklikken.
Probeer het maar eens,kan niets fout gaan, anders kun je het altijd weer verwijderen
Succes
|
|
|
|
|
|
Geplaatst:
18 Aug 2009 19:34:17 |
|
|
|
|
Carolien
Gele Roos
|
Geplaatst:
18 Aug 2009 22:02:12 |
|
Dit ga ik proberen Inanna.
Dank je wel.
Carolien. |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
19 Aug 2009 05:41:26 |
|
Het hogere zelf zal je nooit in de steek laten, mits je acht slaat op zijn intuïtieve boodschappen. Dan zul je de weg vinden naar waarachtige, evenwichtige gezondheid en diepe innerlijke rust. Vertrouw op jezelf zonder anderen te zoeken, wetend dat Gods vertegenwoordiger altijd in je is om je de juiste hulp te verschaffen.
Paul Brunton |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
20 Aug 2009 06:01:07 |
|
Liefde is een woord van licht, geschreven door een hand van licht, op een blad van licht.
De liefde geeft alleen zichzelf en put ook uit zichzelf alleen.
De liefde neemt niet in bezit, en wil ook niet in bezit genomen worden;
want de liefde is zichzelf genoeg.
En als je liefhebt zeg dan niet: 'God woont in mijn hart',
maar veeleer: 'Ik ben in het hart van God'.
En meen niet dat je richting geven kunt aan liefde's loop,
want de liefde richt, zo zij je waardig acht, je loop.
De liefde zoekt alleen zichzelf te vervullen.
Haat is een dood iets. Wie van jullie wil een graf zijn.
De strijd in de natuur is enkel de wanorde die naar orde verlangt.
Elke gedachte die ik in een vorm gevangen heb, moet ik bevrijden door mijn daden.
Geen mens kan je openbaren dan wat al slapend in de dageraad van je kennis ligt.
K.G. |
|
|
|
|
Carolien
Gele Roos
|
Geplaatst:
20 Aug 2009 08:13:26 |
|
Inanna, ik probeer het plaatsen van een roos uit en kan nu kopieren naar een document van mezelf. Daarna loop ik vast.
nog steeds digibeet hoor, wat is url in balk kopieren en img aanklikken?
Wat een prachtige roos van 19 aug. in het water de spiegeling.
Mooie groet elke dag opnieuw voor Ammananda. |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
20 Aug 2009 10:05:53 |
|
Carolien schreef: |
Inanna, ik probeer het plaatsen van een roos uit en kan nu kopieren naar een document van mezelf. Daarna loop ik vast.
nog steeds digibeet hoor, wat is url in balk kopieren en img aanklikken?
Wat een prachtige roos van 19 aug. in het water de spiegeling.
Mooie groet elke dag opnieuw voor Ammananda. |
Geeft niet Carolien, ben ook niet zo'n 'helder licht' daarin hoor
Als je inner paece hebt geopend en in deze topic, antwoorden opend, zie je een rijtje afkortingen staan, o.a. img.
deze heb je nodig.
Nu open je opnieuw google, en zie je achter het woord internet verschillende opties staan, o.a. afbeeldingen, deze klik je aan, dan typ je waar het streepje knippert, rozen in, dan op enter klikken op je toetsen bord, en......je ziet allemaal rozen plaatjes.
Als je op zo'n plaatje klikt met je linker muisknop, komt er een site voor.
Bovenaan de site zie je een klein plaatje waar naast staat: bekijk de afbeelding op ware grote, dat klik je aan.
Dan zie je alleen het plaatje, als hem mooi vind en niet te groot, of te klein dan kopieer je het adres wat boven in het balkje staat met je rechtermuisknop.
daarna ga je weer terug naar antwoorden bij inner peace .
je klikt op img, deze komt dan in het schermpje te staan van antwoorden, daarna plak je het adres erachter, rechtermuisknop en dan plakken.
vervolgens weer img aanklikken, die komt dan weer achter het adres te staan. En.......klaar.
en dan verzenden aanklikken, of eerst voorbeeld, dan zie je even of je het mooi vind
Je hoeft dus niet eerst naar je documenten.
lieve groet inanna |
|
|
|
|
Carolien
Gele Roos
|
Geplaatst:
20 Aug 2009 14:25:32 |
|
Inanna, nog even een vraag. Bedoel je 'nieuw antwoord' aanklikken met de rechtermuisknop? Daar zie ik geen img. ofzo ... computeren is moeilijk hoor! Groet, Carolien |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
20 Aug 2009 14:27:54 |
|
Ja, Carolien, net als wat je nu net hebt gedaan, je ziet dan hierboven img staan . linkermuisknop dus.
liefs |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
21 Aug 2009 05:47:49 |
|
Je hoeft niemand te zijn.
Je mag er zijn.
Kagib |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
22 Aug 2009 05:02:51 |
|
Geluk is zo broos als een glas: het is spreekwoordelijk, geluk kun je niet vasthouden, Je kunt het slechts met tedere handen ontvangen, het betasten en aanraken.
Wanneer je het geluk voortdurend als een glas in je handen houdt, ben je niet in staat om handelend op te treden. Daarom kun je het geluk beter uit handen geven, het naast je neerzetten, om datgene te kunnen doen wat op dat moment nodig is, waar je zin in hebt. En wanneer jij wilt, kun je het geluk als een kostbaar glas in je handen nemen en het bewonderen. Als je het altijd wilt vasthouden, breekt het zeker.
Anselm Grün |
|
|
|
|
gjalt
Gouden Roos
|
Geplaatst:
22 Aug 2009 10:33:58 |
|
Ooit kwam in mij op:
Je hebt pas iets als je het weg geeft
Als je niet geeft, heb je ook niets.
Dit is de eigenschap van het licht, en zo werkt het hart ook, onvermoeibaar, dag en nacht ...
♥
Gjalt |
_________________ la ikraha fi-d-dien |
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
23 Aug 2009 06:04:06 |
|
Karma ontlaadt af en toe beproevingen en problemen die niet plezierig te verdragen zijn. Niettemin hebben ze ons iets te leren, al was het maar de oude les van de noodzaak een bevredigender innerlijk leven te vinden, als compensatie voor de kortstondigheid en de wisselvalligheden van het uiterlijke leven. Zolang je op aarde leeft, kun je daaraan niet ontkomen, maar je kunt hopen ze te doorgronden, om op den duur greep te krijgen op je psychische reacties erop. Want daarin liggen vrede en wijsheid.
Paul Brunton |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
24 Aug 2009 08:05:58 |
|
VITALITEIT EN VRIJHEID
Maar al te vaak vragen we ons af wat de anderen ervan denken, wat voor indruk we op anderen zouden maken als we ons zus of zo zouden gedragen.Uitgelatenheid is de vrijheid van iedere vorm van nadenken over verwachtingen van anderen We laten de verwachtingen van anderen voor wat ze zijn en vertrouwen op het leven in ons. We laten de rol varen die we anders spelen. We laten het masker vallen dat vaak genoeg vitaliteit in de weg zit.
Anselm Grün |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
25 Aug 2009 05:40:38 |
|
MAAK TIJD-UITSLUITEND VOOR JEZELF
Wanneer jij de moed hebt om alleen te zijn, dan kun je ook ontdekken hoe mooi het kan zijn om eens helemaal op jezelf te zijn, op niets hoeven pochen, niets te hoeven bewijzen, je niet te hoeven rechtvaardigen. Dan kun je misschien ervaren dat jij helemaal èèn bent met jezelf.
anselm grün |
|
|
|
|
inanna
Gouden Roos
|
Geplaatst:
26 Aug 2009 05:45:34 |
|
Mens-zijn is een herberg,