|
|
|
|
Auteur |
Bericht |
ammananda
Site Admin
|
Geplaatst:
8 Jun 2009 18:14:32 |
|
Onder het logo verschijnt nu, al is het niet groot reclame, onder berichten zie ik nu ook dat soort verschijnselen, dat is deze wereld.
Focus je er niet op, de wereld staat vol met al deze borden, stoplichten, borden, relames.
Ik zelf stoot mij er niet aan, zolang het niet extreem wordt, zover ik weet is er bij dit gratis forum geen mogelijkheid om dit af te kopen, gratis is je adem, het licht, je bewustzijn, je hele wezen.
Gratis heeft altijd wel een oogje, maar laten wij ons richten op elkaar, ons sanenzijn, waar ik zeer verheugd over ben.
Zo gauw ik daar iets aan kan doen, zal ik het doen, Zover ik nu weet komt er op iedere pagina maar een keer een balkje reclame tussen (valt nog mee te leven),dus niet tussen elk bericht door. Ze beloven dat het hierbij blijft , maar je weet het maar nooit.
Gratis is je leven, zomaar gekregen, ineens was je er, al die reclame heeft nog nooit iemand dichter bij zichzelf gebracht.
But the show go's on, till ( i ) think, decide it's enough, that time will come for sure, so have patient, nobody in the whole universe is able to change that, so let them try to sale, they will loose everything. |
_________________ Love is all
Laatst aangepast door ammananda op 10 Jun 2009 22:08:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
|
Geplaatst:
8 Jun 2009 18:14:32 |
|
|
|
|
Carolien
Gele Roos
|
Geplaatst:
8 Jun 2009 22:05:40 |
|
Wel wat mal, die reclame er zo tussendoor. Maar het kan ook heel ontnuchterend werken.
Last van, ach nee, geen negatieve aandacht aan besteden.
Carolien |
|
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|
|
|
|