FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Vorsis VP-8

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    audioprocessing Forumindex -> digitale processing
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koent



Geregistreerd op: 30 Jan 2009
Berichten: 5
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: 17 Feb 2009 22:42:52    Onderwerp: Vorsis VP-8 Reageren met citaat

Ik had nog in het inmiddels gesloten topic hieronder gezegd een bestandje te plaatsen, wel hier is hij. Is gewoon via de Tuner uit de lucht geplukt. Hij staat vrij heftig, al zeg ik het zelf en gaat bij de 1nalaaste plaat ook niet goed maar oordeel zelf maar. Groeten Koen
http://rapidshare.com/files/199355934/2.mp3.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 17 Feb 2009 22:42:52    Onderwerp:

Terug naar boven
Erwin



Geregistreerd op: 17 Jan 2009
Berichten: 16
Woonplaats: Hilversum

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 01:13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Klinkt indrukwekkend moet ik zeggen. Alleen bij OMD klapt hij een beetje in. Bij welk station staat hij er tussen?
_________________
Soundprocessing/geluidsfreak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koent



Geregistreerd op: 30 Jan 2009
Berichten: 5
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 08:22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Erwin schreef:
Klinkt indrukwekkend moet ik zeggen. Alleen bij OMD klapt hij een beetje in. Bij welk station staat hij er tussen?


Gewoon bij mij zelf thuis, Avanti radio laten we maar zeggen. Zelf in elkaar gebakken preset. Hij heeft idd hier en daar nog wat moeite met de absolute piekcontrole. Ik ben geen expert en weet nog niet hoe ik dat het beste onhoorbaar op kan vangen. Je hoort de lookahead limiter zo nu en dan nog inklappen. Maar anders krijg ik weer te grote overshoots. Niet dat dat voor "vrije radio" zo verschrikkelijk is maar het moet anders kunnen. Tips zijn altijd welkom! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Erwin



Geregistreerd op: 17 Jan 2009
Berichten: 16
Woonplaats: Hilversum

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 11:18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Het luistert wat onrustig als het zo aan het inklappen is. Maar overall klinkt het lekker.
_________________
Soundprocessing/geluidsfreak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dennisvb
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Jan 2009
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 11:20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Heren.

Indien je een doos echt wilt promoten, doe je dat natuurlijk met een Linear audio bestand!
_________________
For Classic Orbans and Texar/gentner Audio Prism/ Prism II service and repair...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jimboe



Geregistreerd op: 17 Jan 2009
Berichten: 9
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 13:57:48    Onderwerp: Reageren met citaat

... en met settings waar je langer dan 3 minuten naar kunt luisteren zonder moe te worden Wink

Nee serieus, je moet er nog wat tijd aan besteden om de rust er in te krijgen.
_________________
striemende radio

warfanif 1401, Ino 718, Omnia.FM, 3, 6, TC DBMax, Aphex Airchain, Ariane Sequel, Orban 1100, 6200, 6300, 8101, 8200 (ST), 8400, 8500
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
The F Mister



Geregistreerd op: 17 Jan 2009
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2009 20:29:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mis laag en te veel hoog. Maar dat is mijn smaak, kan de afstelling zijn. Het is zo niet mijn soundje. Daarbij is inderdaad het klappen van het mid/hoog merkbaar. Doet me beetje denken aan mijn eerste dagen met de dspx-fm. Oplossing was treshold van de hogere banden veel hoger zetten. Dus minder limiting. Dat gaat natuurlijk alleen goed als de clippers de boel kunnen verstouwen. En daar ben ik benieuwd naar bij de vp-8.
_________________
DSPXtreme-FMHD & Omnia One
Neerden.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
jippie



Geregistreerd op: 02 Feb 2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 09:23:49    Onderwerp: Re: Vorsis VP-8 Reageren met citaat

koent schreef:
Ik had nog in het inmiddels gesloten topic hieronder gezegd een bestandje te plaatsen, wel hier is hij. Is gewoon via de Tuner uit de lucht geplukt. Hij staat vrij heftig, al zeg ik het zelf en gaat bij de 1nalaaste plaat ook niet goed maar oordeel zelf maar. Groeten Koen
http://rapidshare.com/files/199355934/2.mp3.html


Koent er schijnt een presetspack met meer dan 100 presets bij de debroadcastshop aanwezig te zijn heb je deze al geprobeerd? ik heb jongens in dalfsen gesproken die zeiden dat deze gemaakt zijn voor de NL
Markt deze krijg je gratis erbij volgens hun ook updates enz.
Er zouden div styles in zitten zoals orban omnia dspx ino enz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Harm



Geregistreerd op: 15 Jan 2009
Berichten: 12
Woonplaats: Gelderse Achterhoek

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 11:47:20    Onderwerp: Re: Vorsis VP-8 Reageren met citaat

jippie schreef:
Er zouden div styles in zitten zoals orban omnia dspx ino enz.


Is het niet een beetje vreemd om een Vorsis aan te schaffen om hem vervolgens als een Orban of Inovonics te laten klinken?
Ik neem toch aan dat er iets anders mee aan de band te zetten is? Juist een andere klank dan de bekende processors...

Naar mijn smaak mag er ook wel iets meer laag in Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koent



Geregistreerd op: 30 Jan 2009
Berichten: 5
Woonplaats: Enschede

BerichtGeplaatst: 19 Feb 2009 19:29:34    Onderwerp: Re: Vorsis VP-8 Reageren met citaat

Dag Heren, bedankt voor de opmerkingen/tips ik ga er binnenkort mee bezig als er weer wat tijd is.

Citaat:
Koent er schijnt een presetspack met meer dan 100 presets bij de debroadcastshop aanwezig te zijn heb je deze al geprobeerd? ik heb jongens in dalfsen gesproken die zeiden dat deze gemaakt zijn voor de NL
Markt deze krijg je gratis erbij volgens hun ook updates enz.
Er zouden div styles in zitten zoals orban omnia dspx ino enz.


Klopt maar aangezien mijn apparaat daar niet vandaan komt vind ik het ook niet zo netjes hun presets te gaan jatten.


Citaat:
Ik mis laag en te veel hoog. Maar dat is mijn smaak, kan de afstelling zijn. Het is zo niet mijn soundje. Daarbij is inderdaad het klappen van het mid/hoog merkbaar. Doet me beetje denken aan mijn eerste dagen met de dspx-fm. Oplossing was treshold van de hogere banden veel hoger zetten. Dus minder limiting. Dat gaat natuurlijk alleen goed als de clippers de boel kunnen verstouwen. En daar ben ik benieuwd naar bij de vp-8


Klopt mee eens van dat hoog ga ik wat aan doen, preset aan het eind van de avond/nacht Very Happy in elkaar gezet waarschijnlijk met beginnende doofheid.

Citaat:

Is het niet een beetje vreemd om een Vorsis aan te schaffen om hem vervolgens als een Orban of Inovonics te laten klinken?
Ik neem toch aan dat er iets anders mee aan de band te zetten is? Juist een andere klank dan de bekende processors...

Naar mijn smaak mag er ook wel iets meer laag in


Klopt, heb ze nu allemaal hier gehad allemaal de bekende sterke en zwakke punten bevestigd gezien en wou eens wat anders proberen. Ben er zelf wel content mee iig.

Groeten Koen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    audioprocessing Forumindex -> digitale processing Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.
Theme xand created by spleen.