|
Dutch Trainz Dutch Trainz
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 91 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 06:56:33 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Dat is heel goed nieuws !
De screenshot die je liet zien :
- Is het een geheel nieuwe kaart ?
- Is het een voortzetting van het werk dat u bent begonnen met Zuid Limburg / Zuid Nederland / Zuid en midden Nederland / Nederland exclusief Noord Holland origineel / Vanaf Maastricht tot ?
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 06:56:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 18:16:52 Onderwerp: |
|
|
Philippe,
Ja ik ben de oprichter vanaf Maastricht tot?
In principe is het zo goed als helemaal klaar.
Alleen nog niet helemaal ingekleurd.
Wat ik niet begrijp dat alles vanaf het begin van gratisforums.com niet meer aanwezig is.
Als je kijkt op de site van vanaf Maastricht tot? is er nog maar een pagina aanwezig. Terwijl ik al vanaf 2007 bezig ben.
Wat bedoel je nou precies met: Omdat sommige MediaFire-links op TrainzOnline.nl voor de kaart "Vanaf Maastricht tot" niet meer werken, heb ik 47 extra assets toegevoegd in het bestand "nergens te vinden assets.cdp".
Groet Sam |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 91 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 21:18:42 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Voor zover ik weet heeft de website Gratisforum.com nog nooit bestanden gehost, niet voor "Van Maastricht tot", noch voor een map, noch voor een locomotief, enz .
Ik heb het over 47 bestanden die nodig zijn voor de map "van Nerderland 7.0", die ik gebruikers heb aangeraden te downloaden van de pagina op TrainzOnline : https://link.trainzonline.nl/dl/1314 . De link onder "Benodigde andere onderdelen" werkt niet ...
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 22 Aug 2025 12:05:37 Onderwerp: |
|
|
Groningen oostzijde binnenkomst nieuw 2025 |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|