Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 95 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 06:56:33 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Dat is heel goed nieuws !
De screenshot die je liet zien :
- Is het een geheel nieuwe kaart ?
- Is het een voortzetting van het werk dat u bent begonnen met Zuid Limburg / Zuid Nederland / Zuid en midden Nederland / Nederland exclusief Noord Holland origineel / Vanaf Maastricht tot ?
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 06:56:33 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 18:16:52 Onderwerp: |
|
|
Philippe,
Ja ik ben de oprichter vanaf Maastricht tot?
In principe is het zo goed als helemaal klaar.
Alleen nog niet helemaal ingekleurd.
Wat ik niet begrijp dat alles vanaf het begin van gratisforums.com niet meer aanwezig is.
Als je kijkt op de site van vanaf Maastricht tot? is er nog maar een pagina aanwezig. Terwijl ik al vanaf 2007 bezig ben.
Wat bedoel je nou precies met: Omdat sommige MediaFire-links op TrainzOnline.nl voor de kaart "Vanaf Maastricht tot" niet meer werken, heb ik 47 extra assets toegevoegd in het bestand "nergens te vinden assets.cdp".
Groet Sam |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
Geregistreerd op: 19 Jan 2022 Berichten: 95 Woonplaats: Quimper, Bretagne, Frankrijk
|
Geplaatst: 19 Aug 2025 21:18:42 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Voor zover ik weet heeft de website Gratisforum.com nog nooit bestanden gehost, niet voor "Van Maastricht tot", noch voor een map, noch voor een locomotief, enz .
Ik heb het over 47 bestanden die nodig zijn voor de map "van Nerderland 7.0", die ik gebruikers heb aangeraden te downloaden van de pagina op TrainzOnline : https://link.trainzonline.nl/dl/1314 . De link onder "Benodigde andere onderdelen" werkt niet ...
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 22 Aug 2025 12:05:37 Onderwerp: |
|
|
Groningen oostzijde binnenkomst nieuw 2025 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 27 Sep 2025 08:24:46 Onderwerp: |
|
|
Gisteren de eerste rit gereden vanuit Eemshaven naar Bad Nieuweschans.
onderweg via het vernieuwde station Groningen en langs De Vork rangeerterrein bij Groningen.
En eindpunt Bad Nieuweschans.
groet Sam |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
|
Geplaatst: 27 Sep 2025 11:46:38 Onderwerp: |
|
|
Hé Sam,
Dit doet me denken aan de lijn die ik in Nederland 7.0 heb gemaakt : heel goed gedaan !
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
|
Geplaatst: 28 Sep 2025 11:29:54 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Nu we toch geïnteresseerd zijn in het traject Groningen-Nieuweschans (waar al zoveel mislukte pogingen toe zijn gedaan, zowel onder TrainZ als onder MSTS), mag ik mijn twee afbeeldingen plaatsen vanuit exact dezelfde hoek als die van jou . Er is geen sprake van een wedstrijd, vooral omdat de genoemde periodes iets verschillen ...
Omdat ik het modeljaar 2016 als voorbeeld heb genomen, beschikt de locatie "De Vork" niet over zonnepanelen (links op uw afbeelding) en ook niet over een eigen werkplaats voor treinonderhoud (rechts op uw afbeelding) .
Hier is het precies andersom : de oude rotonde Nieuweschans heeft geen sporen meer (anno 2016 is het een café-brasserie) ...
Ga maar door! Het is interessant !
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 1 Okt 2025 18:21:40 Onderwerp: |
|
|
Mooie opnames Philippe
Vandaag gereden Veendam-Delfzijl via het vernieuwde station Groningen.
Op de foto station Veendam is wel klaar maar nog niet af.
Station Stedum.
En eindstation Delfzijl.
Groeten Sam |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
|
Geplaatst: 8 Okt 2025 15:13:03 Onderwerp: |
|
|
Hallo Sam,
Ik ben geïnteresseerd in je station Veendam !
Wat mij betreft, op de kaart van Nederland 7.0, toen ik de lijn Groningen-Nieuweschans uitvoerde, heb ik alleen de eerste 400 meter van de lijn richting Veendam, Stadskanaal, Musselkanaal ... en Ter Apel afgelegd !
Dit project blijft in mijn gedachten hangen : misschien werk ik er wel aan als ik tijd heb... na Nederland 7.1 of Nederland 7.2 ...
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
Sam
|
Geplaatst: 17 Okt 2025 18:10:23 Onderwerp: |
|
|
Vanuit Zuidwolde is het niet meer zo ver naar Veendam,doe je best dan zal het zeker lukken.
Gisteren gereden met de IC vanuit Heerlen naar Enkhuizen.
Station Heerlen
Onderweg langs station Hoorn
En eindstation Enkhuizen
Nou dat was het weer nog een prettige dag verder. |
|
Terug naar boven |
|
 |
java23
|
Geplaatst: 18 Okt 2025 13:08:05 Onderwerp: |
|
|
Sam schreef: | Vanuit Zuidwolde ... |
Zuidbroek, Sam !
Heel mooi screenshots, zeg ! Goed gedaan !
Doei,
Philippe |
|
Terug naar boven |
|
 |
|