|
|
Caspar schreef: |
leg me eens uit hoe vanuit de ruimte mijn leven
be?nvloed wordt. |
Ik ga het eens proberen, en proberen niet in een welles-nietes spelletje te vervallen.
Er is een (kosmische) kracht die vertraagt, die belemmert, die verdicht, die dus materialiseert, die down maakt, die verdrukt, die op de proef stelt, die realistisch is, die tot verantwoordelijkheid dwingt, die vergoedt en bestraft In het zonnestelsel heeft de planeet Saturnus al die eigenschappen ( op zich geladen - gekregen).
Er is een kracht die losmaakt, die oplost, die vervliegt, die droomt, die vlucht, die van de werkelijkheid wegvlucht, die in een roes vlucht, die ondermijnt. In het zonnestelsel heeft de planeet Neptunus (onzichtbaar voor het blote oog) deze eigenschappen op zich ( genomen).
Wanneer nu in een geboortehoroscoop Saturnus en Neptunus een vierkant met mekaar maken, dan staan die twee tegengestelde energie?n in dat leven ook ge?ncarneerd tegengesteld en neigen zij in de gebeurtenissen van het leven, de constitutie, de gezondheid onregelmatigheden te veroorzaken.
Staan anderzijds in een geboortehoroscoopbv. maan en Jupiter driehoek tegenover mekaar, en zijn ook alle facetten rond maan en Jupiter gunstig, dan vlot gezondheid en gewoon geluk hebben in allerlei zaken haast vanzelf.
Parsam ( vanuit een absolute minderheidspositie) |
|