eerste bijeenkomst hobby kaasmakers ?? - Geplaatst: 27 Mei 2013 07:56:32
Carol
Ben ook op zoek naar meer informatie-uitwisselingen om ervaringen te delen. Misschien is er wel eens een middag ergens in Nederland een bijeenkomst te organiseren waar beginnende- en gevorderde hobby kaasmakers elkaar kunnen treffen. (misschien wel bij een kaasmakerij of een zaaltje waar iemand een workshop geeft). Lijkt me boeiend te zijn.
groet
Carol
beginnend kaasmaker
- Geplaatst: 27 Mei 2013 07:56:32
- Geplaatst: 27 Mei 2013 11:26:50
hoeklijn
Gast
Er zijn al vaker stemmen opgegaan over zoiets, voor sommigen wordt het wel een eind weg (Gerda b.v. woont in Duitsland.
Ik heb een paar mogelijkheden bij b.v. een zelfkazende boer hier in het westen van het land.
Ik zal vanavond een poll starten om te kijken hoeveel belangstelling er is...
bijeenkomst - Geplaatst: 27 Mei 2013 11:33:27
Carol
Misschien handig te kijken of, en zo ja hoeveel, er interesse voor is. Waar wonen die mensen en zoek een centrale plek uit waar mensen ook met een auto kunnen komen. Een beetje een actief programma lijkt me zelf ook wel een leuke invulling.
- Geplaatst: 27 Mei 2013 11:43:34
hoeklijn
Gast
Poll staat nu op het forum
- Geplaatst: 27 Mei 2013 20:36:13
gerard
Ik ben voor.....
- Geplaatst: 27 Mei 2013 20:47:52
gerard
Hey carol, in gemert zit een boerenbonds museum, daar geven ze ook regelmatig workshops. Groetjes gerard
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wil je ook een eigen gratis forum?
- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!