Net bij mijn 'sister in crime' gedroogde zeesla gehaald. Oogst van vorig jaar. Door de kou wil het nu nog voor geen meter groeien. Komend zomer ga ik zelf oogsten en kan ik verschillende wieren door elkaar gebruiken. Nu eerst met deze wier experimenteren. [img] http://www.mijnalbum.nl/Foto-ELK37XZK.jpg [/img]
Morgen gaat dit de kaas in. Ik zal u op de hoogte houden.
- Geplaatst: 9 Jun 2013 16:29:52
- Geplaatst: 9 Jun 2013 20:53:29
gerard
Ik ben benieuwd niels. Ik zou niet weten hoe zee wier smaakt, ik denk als sla of andijvie maarcdan heel zout
- Geplaatst: 10 Jun 2013 09:11:09
nilskoster
kruiden aan het blancheren/ weken. Dit geeft op z'n minst een stevige geur!!
ruikt heel sterkt naar zeelucht en schelpdieren. Maar dat was wel te verwachten. Begin nu toch mijn twijfels te krijgen.. wat een lucht!! als het weer afkoelt zal de lucht en dus ook de smaak wel weer wat minder worden
[img] http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-HYREIN3P.jpg [/img]
Laatst aangepast door nilskoster op 10 Jun 2013 11:57:53; in totaal 1 keer bewerkt
- Geplaatst: 10 Jun 2013 11:32:04
hoeklijn
Gast
Nils, waarschijnlijk gebruik je bij het plaatsen van foto's de tags dubbel. Het is voldoende om de IMG-tag te gebruiken, dan de naam van de link en achter de naam van het bestand weer te sluiten door op "sluit tags" te klikken.
Als je dan klikt op "Voorbeeld" kan je zelf controleren of de foto in het bericht is opgenomen of dat de link staat weergegeven...
Als ik jou was zou ik heel voorzichtig zijn met de hoeveelheid zeewier dat toegevoegd wordt .
- Geplaatst: 10 Jun 2013 11:58:45
nilskoster
Ik doe het precies zoals het moet, ik krijg het echter nog niet voor elkaar om foto's te plaatsen. geen idee wat er mis gaat
- Geplaatst: 10 Jun 2013 15:15:52
hoeklijn
Gast
kan het zijn dat er spaties staan tussen de tag en de link?
kruiden aan het blancheren/ weken. Dit geeft op z'n minst een stevige geur!!
ruikt heel sterkt naar zeelucht en schelpdieren. Maar dat was wel te verwachten. Begin nu toch mijn twijfels te krijgen.. wat een lucht!! als het weer afkoelt zal de lucht en dus ook de smaak wel weer wat minder worden
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum