Wat was nu eigenlijk het lekkerst? De whiskey of de cheddar?
mmm, goede vraag. Ik weet het eigenlijk niet. Vanavond maar weer eens proberen? Heb trouwens zo een tuinfeestje en ik zal de visite ook maar eens laten proeven (maar niet te veel ).
- Geplaatst: 6 Jul 2013 15:20:28
- Geplaatst: 6 Jul 2013 19:18:09
johnshadows
Een echte Nederlander.
- Geplaatst: 6 Jul 2013 21:53:15
hoeklijn
Gast
Tuinfeestje inmiddels afgelopen. Het "niet te veel" had ook betrekking op de mensen die er kwamen. Ik weet n.l. dat er een paar bij zijn die qua "kaas-smaak" niet verder durven gaan dan een Goudse jong-belegen, dus had het voor mij ook geen nut om een hele cheddar in stukjes te hakken en in een warme tuin te leggen. Maar degenen die "meer avontuurlijk" zijn aangelegd konden de kaas zeer waarderen. Kenmerkend was wel dat iedereen het bier proefde zonder dat ze wisten hoe de kaas gemaakt was..
- Geplaatst: 7 Jul 2013 10:37:37
johnshadows
Herman, hoe heb je de kaas geserveerd?
Met wijn of bier of...?
- Geplaatst: 7 Jul 2013 10:51:00
hoeklijn
Gast
Was niet zozeer een kwestie van "serveren met". Sommigen zaten aan de rose met bubbels, sommigen aan de Hertog Jan, sommigen aan de witte wijn en sommigen aan de sap....
- Geplaatst: 7 Jul 2013 13:07:48
johnshadows
Aan de drank te zien...stevig feestje!
- Geplaatst: 7 Jul 2013 15:40:56
hoeklijn
Gast
johnshadows schreef:
Aan de drank te zien...stevig feestje!
Nee hoor, gewoon redelijke verscheidenheid in aanbod....
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum